تجربه ای از بروز کردن واکسیناسیون

آشنایی با کوئینزلند، رویدادها و دانستنی ها

امروز صبح 5 هفته میشه دقیقا که واکسن های کسری هومان رو زدیم اما هنوز وقتی توی قسمت Immunization در اپ Medicare چک میکنم، آپدیت نشده. چند روز بعد از ورودمون هومان رو بردیم پیش یه جی پی اوزی و تطبیق واکسن ها رو انجام داد (با کارت مدیکر، تطبیق و زدن واکسن پیش پزشکی که Bulk Billing باشه،

رایگان انجام میشه) و گفت که 4 تا واکسن نیاز داره که بزنه (هومان دقیقا 4 سالش بود اون موقع) و بعد از 2 هفته دیدم که داخل اپ مدیکر این قضیه منعکس شده.
چند روز بعدش چون شنیده بودیم که کانسیل هم بهتر میدونه و هم بهتر واکسن میزنه، برنامه کانسیلها رو چک کردیم و رفتیم کانسیل و گفتیم که این 4 تا واکسن رو میخوایم بزنیم. پزشکی که کار تزریق رو انجام میداد گفت که فقط 3 تا نیاز هست و چهارمی (DTP) نیازی نیست و 3 تا رو تزریق کردن و کارشون هم خوب بود انصافا. (فقط کمی شلوغ بود اونجا چون بعد از تعطیلات سال نو بود و .........)

برگردیم به امروز ........... خلاصه رفتم مدیکر تا پیگیر قضیه بشم. اول که وارد میشید شماره مشتری (CRN) و کاری که دارین رو ازتون میپرسن، من هم گفتم و نشستم به انتظار. نزدیک یکساعت شد و من همینطور که منتظر بودم، دوباره اپ رو چک کردم و با تعجب دیدم که سه تا از واکسن ها آپدیت شده و یکی مونده هنوز! یعنی توی همین یکساعت بعد از درخواست من آپدیت شده بود؟ احتمالا!
اسمم رو صدا زدن و من هم رفتم و گفتم که داستان اینه. طرف کارت مدیکرم رو چک کرد و یه پرینت از آپدیت واکسن ها گرفت و گفت که نمیتونه کاری بکنه و شما باید با شماره مرکز واکسیناسیون که 1800653809 هست تماس بگیرین و مورد رو بگین. من هم تماس گرفتم و بعد از چک کردن شماره مدیکر و اطلاعات شخصی من (برای اطمینان از اینکه شخصی که تلفن زده همون فردی است که ادعا میکنه) و بعد از اینکه توضیح دادم قضیه چی بوده و چرا الان دوباره باید برم واکسن بزنم! گفت که نیازی به زدن اون واکسن چهارم نیست و حرف مسئول کانسیل درست بوده ....... در حقیقت گفت که این یه باگ داخل سیستمشون هست که باید اصلاح کنن.

نتیجه: حضورا و یا بصورت تلفنی موارد رو پیگیری کنین و خیلی منتظر سیستم نباشید! البته سیستم اینجا قابل مقایسه با ایران نیست و به شدت به متقاضی احترم گذاشته میشه.


نظرات مخاطبان (0)

هنوز هیچ نظری درباره این مطلب داده نشده است.

نظر شما چیست؟

نظرا خود را به عنوان کاربر مهمان درج کنید.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location

تازه ترین ها